4.10.2009

|厦门·食食食|

-
厦门专辑·食食食篇

当然少不了食的啦,厦门的食物还是很好吃的,唔~~~~~想起来都还想吃。

第一天,我们在厦大饭堂吃的,热气腾腾,哈哈。


佩琳个份铁板意面啊。


呢份系我既,系米好吸引呢,不过我吃剩很多,味太浓了,汁淋淋。



你睇老师食几多野,一份铁板意面,一份糯米鸡,一份甜品,再加一杯西瓜汁,哇~~好多啊!


死肥仔的锅仔粉,唔,好味!


miling啊,距又无乜胃口啦,食到光晒,水都饮晒。


第二日,去左鼓浪屿,岛上既糯米糍啊,好味,一蚊一个咋。


一咬开,哇~


春卷春卷,好味啊,里面都系蔬菜,辣辣的,好想再食啊,两蚊卷咋。


我地班D人系度买啊


睇下,皮薄馅靓


第三日,食快餐喔,傻左。

我叫个份啊。
沙茶面,厦门特产黎噶,不过我无食过啊,呢个人地叫。

知唔知系咩黎既呢?咖啡粉啊,残渣,用来吸除异味噶,放个嘎啦底(腋窝)落去吸下先,哈哈~~~~~~~~


另一个作用就系用来做烟灰缸啦,熄灭烟头,系米好识资源再用呢。

老师请我地食既鱼丸啊。


怕咩丑遮,真系啊!
只蛋唔系坏左噶,系厦门真系有甘食噶,那个鸡BB孵到差唔多,然后就煮黎食,听说补喔,衣~~~~~~~好残忍啊。我同学唔知啊,见好多人买黎食,米跟住买囖,点知系甘噶,距无食啊,扔左啊,距话一打开有水流出来噶。


好中意呢筐鱼,鱼鱼鱼


外面个层炸腐竹好味啊,脆脆的。点解好似D big甘既?

-

2 則留言:

小竹丫 說...

又饿了。。。

可恶啊积 說...

嘻嘻,看着又想吃了。